
Pravidla ochrany osobních údajů ve společnosti Creationplanet s.r.o.
Společnost Creationplanet s.r.o. tímto poskytuje informace, jak zpracováváme Vaše osobní údaje, a to zejména v souvislosti s používáním naší webové stránky/mobilní aplikace, v souvislosti se zadáváním rezervací pomocí webové stránky/mobilní aplikace či telefonicky, v rámci objednávky a nákupu dárkového poukazu, a také v rámci odpovídání na Vaše dotazy, stížnosti a podněty, včetně dotazů, stížností a podnětů souvisejících s marketingovými sděleními, které Vám byly zaslány. Cílem tohoto dokumentu je poskytnout Vám informace o důvodech, rozsahu, účelu a způsobu nakládání a poskytování Vašich osobních údajů, jakož i o Vašem právu na přístup k těmto údajům a na jejich opravu.
1. Obecné informace
1.1. Informace o správci
1.1.1. Správcem osobních údajů klientů je Creationplanet s.r.o., IČ: 19345844, se sídlem Na Folimance 2155/15, Vinohrady, 120 00 Praha 2, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 385078 (dále jen „Společnost“).
1.1.2. V případě jakýchkoliv dotazů ohledně zpracování osobních údajů se klient může obracet na Společnost na emailové adrese restaurace@harenda.cz, na adrese provozovny Společnosti, písemně na adrese sídla shora uvedené, případně telefonicky na tel. čísle: +420 723 977 506.
1.2. Dozorové orgány
Úřad pro ochranu osobních údajů se sídlem v Praze je dozorovým orgánem Společnosti v oblasti ochrany osobních údajů.
1.3. Informace o subjektech údajů
Tyto Pravidla ochrany osobních údajů se týkají (1) osob, které užívají webovou stránku www.harenda.cz, (2) osob, které nakupují služby nebo produkty Společnosti (např.dárkový poukaz), provádějí rezervace, navštíví restauraci (dále společně také jen „klienti“).
1.4. Vymezení pojmů
Pojmy používané v těchto Pravidlech mají stejný význam jako pojmy používané ve Všeobecných obchodních podmínkách Společnosti, pokud není dále uvedeno jinak nebo z kontextu nevyplývá, že mají jiný význam.
2. Pojem a zásady zpracování osobních údajů klientů
2.1. Zpracováním osobních údajů klienta se rozumí jakákoliv operace nebo soubor operací, které Společnost nebo pověřená třetí osoba systematicky provádí s osobními údaji klienta nebo jejich soubory; jde zejména o shromažďování osobních údajů, ukládání na nosiče informací, zpřístupňování, úpravu nebo pozměňování, vyhledávání, používání, předávání, šíření, zveřejňování, uchovávání, výměnu, třídění nebo kombinování, blokování a likvidaci osobních údajů klientů.
2.2. Společnost při zpracování osobních údajů svých klientů v nejvyšší možné míře respektuje a ctí nejvyšší standardy ochrany osobních údajů, přičemž dodržuje zejména následující zásady:
(a) osobní údaje klientů jsou zpracovávány v souladu s příslušnými právními předpisy (zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů (dále jen „nařízení“ nebo „GDPR“), korektně a transparentně;
(b) při zpracování osobních údajů klientů Společnost plně respektuje a dbá ochrany jejich práv;
(c) osobní údaje klientů jsou vždy zpracovávány pro jasně a srozumitelně stanovený účel, stanovenými prostředky a stanoveným způsobem;
(d) shromažďovány jsou pouze ty osobní údaje klientů, jejichž zpracování odpovídá stanoveným účelům (je přiměřené, relevantní a nezbytné pro naplnění těchto účelů);
(e) osobní údaje klientů Společnost uchovává pouze po dobu, která je nezbytná vzhledem k účelům jejich zpracování;
(f) Společnost zpracovává pouze přesné a aktuální osobní údaje klientů. Zjistí-li, že zpracované osobní údaje klientů nejsou přesné nebo aktualizované, provede bez zbytečného odkladu přiměřená opatření, především zajistí, aby nepřesné nebo neúplné osobní údaje klientů byly opraveny nebo vymazány;
(g) Společnost přijala odpovídající technická a organizační opatření s cílem zajistit náležité zabezpečení osobních údajů, jejich nejvyšší možnou bezpečnost a zabránit jakémukoliv náhodnému nebo protiprávními porušení jejich zabezpečení, zejména neoprávněnému nebo protiprávnímu poskytnutí či zpřístupnění osobních údajů klientů, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů. Za účelem zajištění přiměřené bezpečnosti a důvěrnosti osobních údajů uplatňuje Společnost následující bezpečnostní opatření: šifrování přenášených údajů; zesílenou síťovou infrastrukturu.
3. Zdroje osobních údajů klientů
3.1. Osobní údaje klientů Společnost získává především od klientů samotných při provádění rezervace, nákupu dárkového poukazu, návštěvě restaurace a dále např. v rámci komunikace se Společností, kontaktování Společnosti s námitkou, dotazem nebo žádostí o informace. Vedle toho získává Společnost osobní údaje klientů též z vlastní činnosti, a to zpracováváním již poskytnutých osobních údajů klientů.
3.2. Společnost získává osobní údaje klientů rovněž z veřejně dostupných zdrojů (veřejné rejstříky, evidence či seznamy), ze stránek Společnosti na sociálních sítích, na kterých klienti zveřejňují svá vyjádření, od třetích osob oprávněných s osobními údaji klientů nakládat a předat je Společnosti (např. od bank, přepravních společností, společností provozujících platební systémy), a od potenciálních klientů (zájemců o zboží a služby Společnosti) v rámci marketingových akcí a kampaní pořádaných Společností či jinými subjekty, používáním souborů cookie a podobných technologií.
3.3 Za účelem ochrany oprávněných zájmů, majetku, osob a také zajištění bezpečnosti a pořádku ( a potenciálně za účelem uplatnění a vyřízení reklamací) jsou v restauraci umístěny kamerové systémy. O umístění kamerových systémů jsou návštěvníci vždy informováni informačními cedulemi při vstupu do restaurace. Základem pro zpracování osobních údajů je náš oprávněný zájem, spočívající v zajištění bezpečnosti osob nacházejících se v budovách a prostorách, které spravujeme, zajištění bezpečnosti zaměstnanců a zákazníků, a dále ochrana našeho majetku a našich práv. Záznamy z kamerových systémů archivuje Společnost po nezbytně nutnou dobu a mimo uvedený účel nejsou dále nijak zpracovávány. Kamerové záznamy mohou být předány orgánům činným v trestním řízení za účelem objasnění skutkového stavu věci. Podrobná informace k příslušnému kamerovému systému je k dispozici v restauraci.
3.4 Pokud se rozhodnete sdílet informace o jiných osobách (např. při nákupu dárkového poukazu pro třetí osobu), mějte na paměti, že nesete odpovědnost za veškeré osobní údaje třetích stran získané a sdílené se Společností a potvrzujete, že třetí strana udělila souhlas s poskytnutím těchto údajů, pokud je vyžadován.
4. Kategorie zpracovávaných osobních údajů
4.1. Osobní údaje klientů jsou zpracovávány v rozsahu nezbytném pro naplnění účelů zpracování.
4.2. Společnost zpracovává následující kategorie osobních údajů:
a) identifikační údaje, kterými se rozumí zejména jméno a příjmení, popř. IČO a DIČ, pokud je klient podnikatel;
b) kontaktní údaje, jimiž se rozumí osobní údaje, které Společnosti umožňují kontakt s klientem, zejména e-mailová adresa, telefonní číslo, fakturační adresa a případně kontakt na sociálních sítích;
c) uživatelské údaje, kterými se rozumí zejména nastavení newsletterů, členství ve věrnostních programech, hodnocení produktů a služeb a vyplněné dotazníky, údaje o rezervacích, dárkových poukazech, údaje o platbách, reklamace;
d) údaje o klientově chování na webu, zejména služby, které si klient zobrazuje, odkazy, na které kliká, způsob pohybu po webu a posouvání obrazovky a také údaje o zařízení, ze kterého si web prohlíží, jako je IP adresa a z ní odvozená poloha, identifikace zařízení, jeho technické parametry jako operační systém a jeho verze, rozlišení obrazovky, použitý prohlížeč a jeho verze a také údaje získané ze souborů cookies a obdobných technologií pro identifikaci zařízení (bližší informace ohledně cookies a jejich používání naleznete v dokumentu Zásady pro používání souborů cookies);
e) údaje o klientově chování při čtení zpráv, které mu Společnost zasílá, zejména časy otevření zpráv a také údaje o zařízení, na kterém zprávy čte, jako je IP adresa a z ní odvozená poloha, identifikace zařízení, jeho technické parametry jako operační systém a jeho verze, rozlišení obrazovky, použitý prohlížeč a jeho verze;
f) údaje související s interakcemi se Společností nebo návštěvou restaurace, kterými jsou zejména identifikace a obsah emailových zpráv a jiné korespondence, které klient Společnosti zasílá, vč. identifikátorů, jako jsou IP adresy, datumu a času odeslání, a nahrávky z kamerových systémů v restauraci.
5. Účely zpracování osobních údajů klientů
5.1. Společnost zpracovává osobní údaje klientů za různými účely. V závislosti na účelu zpracování v některých případech není nutný souhlas klienta (který lze kdykoliv odvolat) k zpracování jeho osobních údajů. K zpracování osobních údajů klientů bez nutnosti obdržet souhlas klientů dochází ve většině případů zpracování, a to na základě plnění smlouvy, oprávněného zájmu Společnosti nebo plnění právní povinnosti.
5.2. Společnost zpracovává osobní údaje klientů primárně v souvislosti s poskytováním služeb; a tedy za účelem
a) splnění smlouvy s klientem, jednání o změně smlouvy, poskytnutí služby a/nebo provedení opatření před jejím uzavřením (např.když si koupíte dárkový poukaz nebo chcete změnit jeho platnost nebo činíte rezervaci)
ale i za dalšími účely, a to:
b) plnění zákonných povinností, např. archivačních povinností, účetní a daňové účely, poskytování informací orgánům činným v trestním řízení, případně dalším orgánům veřejné moci
c) zkvalitnění péče o klienty
d) poskytování informací klientům a nabízení dalších produktů a služeb.
5.3. Společnost zpracovává osobní údaje pro účely realizace požadovaného smluvního vztahu či požadované služby. Tyto osobní údaje se zpracovávají po dobu trvání smluvního vztahu s klientem a následně do doby promlčení možných nároků z tohoto smluvního vztahu vyplývajících, pokud jiný právní předpis nestanoví delší lhůtu. V případě, kdy nedojde k uzavření smlouvy nebo poskytnutí služby jsou osobní údaje v interním systému zpracovávány max. po dobu 4 let, následně dochází k jejich archivaci až do doby promlčení všech případných nároků vyplývajících z jednání a činností souvisejících s jednáním o uzavření smlouvy a/nebo poskytnutí služby, pokud jiný právní předpis nestanoví lhůtu delší. V tomto případě je zpracování osobních údajů klientů potřebné k tomu, aby bylo možné smlouvu uzavřít, změnit, splnit nebo vyhovět jiné žádosti klienta. Bez poskytnutí a zpracování osobních údajů klienta nelze žádosti klienta vyhovět nebo smlouvu uzavřít, změnit nebo splnit. Osobní údaje jsou zpracovávány v tomto případě bez souhlasu klienta na základě zákona.
5.4. Souhlas klienta se zpracováním osobních údajů rovněž není nutný, pokud právním důvodem zpracování jsou oprávněné zájmy Společnosti. Tyto oprávněné zájmy spočívají zejména ve zpracování prováděném za účelem:
(a) přímého marketingu (tj. za účelem nabízení produktů a služeb, ať už písemně, elektronickou cestou nebo telefonicky, jakož zasílání obchodních sdělení a newsletterů, realizované jen v omezeném rozsahu);
(b) vyhodnocování činnosti Společnosti a zkvalitňování péče o klienty (tj. realizace hodnocení, výzkumů, analýz, statistické zpracování, vyhodnocování komunikace Společnosti a jejích klientů);
(c) uplatňování práv a vymáhání pohledávek Společnosti za klienty, včetně jednání se zájemci o pohledávky Společnosti, převody pohledávek, realizace zajištění apod.;
(d) vymáhání práv Společnosti vůči klientům v soudních a jiných řízeních a plnění povinností v takových řízeních klientům uložených
(e) zvýšení bezpečnosti sítě a informačních systémů Společnosti.
5.5. Souhlas klienta je právním základem pro zpracování osobních údajů pro níže uvedené účely, a to především:
(a) reklamy a marketingu, tj. podpory prodeje produktů a služeb nabízených Společností (jde zejména o šíření informací, nabízení produktů a služeb Společnosti), které je realizováno častěji nebo vyžaduje zpracování osobních údajů klientů v širším rozsahu než zpracování realizované pro oprávněné zájmy Společnosti, a to zejména poštou, elektronickými prostředky či telefonicky; toto zpracování osobních údajů klientů zahrnuje rovněž provedení třídění a kategorizace osobních údajů klienta formou profilování);
(b) využití tzv. cookies a informací o návštěvnosti internetových stránek Společnosti.
6. Doba zpracování osobních údajů klientů
6.1. Osobní údaje klientů jsou zpracovávány pouze po dobu, která je nezbytná vzhledem k účelům jejich zpracování. Společnost za tímto účelem průběžně posuzuje, jestli nadále trvá potřeba zpracovávat určité osobní údaje a ve vztahu k určitým účelům zpracování osobních údajů byla vyhodnocena doba, po kterou údaje jsou obvykle využitelné. Informace ohledně době zpracování osobních údajů, jakož i o účelech zpracování a právním základu pro zpracování jsou uvedeny v tabulce níže.









7. Způsob zpracovávání osobních údajů klientů
7.1. Obecné informace
7.1.1. Společnost zpracovává osobní údaje klientů způsobem, který zajišťuje nejvyšší možnou bezpečnost těchto údajů a který zabraňuje jakémukoliv neoprávněnému, protiprávnímu nebo nahodilému přístupu k osobním údajům klientů, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů.
7.1.2. Způsob, kterým je zpracovávání osobních údajů klientů prováděno, zahrnuje manuální zpracování i automatizované zpracování v informačních systémech Společnosti nebo ve fyzické podobě. V rámci automatizovaného zpracování v těchto systémech i při manuálním zpracování osobních údajů klientů jsou využívány odpovídající technická a organizační opatření k zajištění ochrany osobních údajů klientů.
7.2. Automatizované rozhodování a profilování
7.2.1. Při zpracování osobních údajů Společností nedochází k rozhodování založeném výhradně na automatizovaném zpracování, které by mělo právní účinky nebo by se jinak významně dotýkalo subjektů údajů, jejichž osobní údaje Společnost zpracovává dle těchto pravidel.
7.2.2. Společnost provádí profilování osobních údajů klientů, a to pro potřeby přímého marketingu tak, aby byly klientům nabízeny jen ty produkty a služby, které mohou být pro klienty zajímavé a přínosné.
8. Předávání osobních údajů klientů
8.1. Obecné informace
8.1.1. Osobní údaje klientů jsou zpracovávány především vlastními zaměstnanci Společnosti, dále jsou využívány i třetí osoby (obchodní partneři Společnosti).
8.1.2. Veškeré osoby, které přicházejí do styku s osobními údaji klientů, mají povinnost dodržovat mlčenlivost o informacích získaných v souvislosti se zpracováváním těchto údajů.
8.1.3 Osobní údaje klientů jsou zpracovávány na území České republiky. K předávání osobních údajů klientů do jiných států nedochází.
8.2. Předávání osobních údajů obchodním partnerům
8.2.1. V souvislosti s plněním smlouvy a vyřízením objednávky můžou být osobní údaje klientů předávány obchodním partnerům Společnosti, jedná se zejména o tyto kategorie obchodních partnerů: poskytovatelé IT služeb, služeb vymáhání pohledávek, právních služeb, poskytovatelů reklamních služeb (např. marketingové agentury, call centra apod.), poskytovatelé tiskových, poštovních a kurýrních služeb apod.
8.2.2. Konkrétně jsou osobní údaje poskytovány:
a) partnerům provozujícím platební systémy pro potřeby zajištění platby, především v souvislosti s platbou kartou, zejména společnostem Raiffeisenbank a.s. IČO: 492 40 901, sídlo:Hvězdova 1716/2b, 140 78 Praha 4, podmínky ochrany soukromí této společnosti jsou dostupné zde: https://www.rb.cz/informacni-servis/ochrana-osobnich-udaju; GOPAY s.r.o., IČO: 260 46 768, sídlo: Planá 67, 370 01 Planá, podmínky ochrany soukromí této společnosti jsou dostupné zde: www.gopay.com;
c) partnerům zajišťujícím dopravu zboží, a to …………, a.s., IČO: ………….., sídlo: ……………………., podmínky ochrany soukromí této společnosti jsou dostupné zde: ……………………………
d) partnerům zajišťujícím správu systému, administraci objednávek, správu webových stránek, a to společnosti …… s.r.o., IČO: ………….., sídlo: …………………; podmínky ochrany soukromí této společnosti jsou dostupné zde: …………………………………..
e) na základě souhlasu klienta reklamním a sociálním sítím, kteří se nacházejí v roli správce, a to konkrétně:
Google Ireland Limited (registrační číslo: 368047), se sídlem Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irsko; podmínky ochrany soukromí této společnosti jsou dostupné zde: https://policies.google.com/technologies/ads
Facebook Ireland Limited, se sídlem 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02 X525, Irsko; podmínky ochrany soukromí této společnosti jsou dostupné zde: https://cs-cz.facebook.com/about/privacy
Seznam.cz, a.s., IČO 26168685, se sídlem Radlická 3294/10, Smíchov, 150 00 Praha 5, podmínky ochrany soukromí této společnosti jsou dostupné zde: https://o.seznam.cz/ochrana-udaju/.
9. Práva klientů v souvislosti se zpracováním osobních údajů
Klienti mají v souvislosti se zpracováních svých osobních údajů celou řadu práv:
9.1.1. Právo na přístup k osobním údajům: Klient má právo požádat Společnost o potvrzení, zda jeho osobní údaje jsou či nejsou ze strany Společnosti zpracovávány, a pokud je tomu tak, má právo získat přístup k těmto osobním údajům a ke stanoveným informacím. V rámci práva na přístup na požádání Společnost poskytne klientovi bezplatně kopii zpracovávaných osobních údajů.
9.1.2. Právo na výmaz (také označováno jako „právo být zapomenut“): Toto právo umožňuje klientovi požádat Společnost, aby bez zbytečného odkladu vymazala jeho osobní údaje, pokud je dán některý z důvodů stanovených právním předpisem. Zejména pokud udělený souhlas ke zpracování osobních údajů klient odvolá, účel zpracování osobních údajů pominul nebo klient vznese námitku proti zpracování osobních údajů a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování, osobní údaje jsou zpracovány nezákonně, důvodem pro výmaz je i splnění povinností podle zákona, zvláštního předpisu nebo mezinárodní smlouvy, kterou je Česká republika vázána. Toto právo však není absolutní, v určitých případech není Společnost povinna a ani oprávněna této žádosti vyhovět, zejména, kdy by zpracování osobních údajů bylo nezbytné pro splnění právní povinnosti Společnost nebo určení, výkon či obhajobu právních nároků Společnosti.
9.1.3. Právo na omezení zpracování: Klient má právo požadovat, aby Společnost omezila zpracování jeho osobních údajů, pokud je to v souladu s některým z důvodů stanovených právním předpisem. Např. z důvodu nepřesnosti zpracovávaných osobních údajů či protiprávnosti jejich zpracování, případně pokud Společnost jako správce již osobní údaje nepotřebuje pro účely zpracování, ale klient je požaduje pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků
9.1.4. Právo na přenositelnost údajů: V případě, že byly osobní údaje poskytnuty klientem a tyto údaje jsou zpracovávány na základě klientova souhlasu nebo za účelem plnění smlouvy a zpracování se provádí automatizovaně, má klient právo tyto osobní údaje od Společnosti získat ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu a předat je jinému správci. Klient rovněž může Společnost požádat, aby tyto jeho osobní údaje předala přímo jinému správci.
9.1.5. Právo na opravu: V případě, že Společnost zpracovává nepřesné nebo neúplné osobní údaje klienta, má klient právo na jejich opravu a/nebo doplnění, a to bez zbytečného odkladu. Všechny údaje, které klient Společnosti aktivně zprostředkovává v rámci uživatelského účtu, je možné změnit přímo v tomto uživatelském účtu klientem samotným.
9.1.6. Právo odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů: Udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů ze strany klienta je dobrovolné. Pokud klient Společnosti souhlas udělí, může ho kdykoliv bez uvedení důvodu odvolat jedním z následujících způsobů:
(i) e-mailem zaslaným na adresu restaurace@harenda.cz,
(ii) písemně zasláním na adresu provozovny nebo sídla Společnosti.
Odvolání souhlasu klientem má účinky primárně do budoucna, není jím dotčena zákonnost zpracování osobních údajů před jeho odvoláním. Pokud klient souhlas odvolá nebo neposkytne, může dojít k situaci, že Společnost nebude schopna poskytnout některé produkty či služby, respektive, že je bude nucena odůvodněným způsobem upravit nebo že klient nebude moct využívat příslušné funkce webové stránky/mobilní aplikace, například za účelem provedení rezervace nebo nákupu dárkového poukazu. Pokud klient tyto údaje neposkytnete, Společnost mu nebude moci plně umožnit využívání příslušných funkcí, například nebudeme moci vyřídit objednávku dárkového poukazu nebo zodpovědět na dotaz, stížnost či podnět z kontaktního formuláře.. Pokud v takovém případě klient odvolá svůj souhlas, Společnost ukončí zpracování příslušných osobních údajů k účelům vyžadujícím příslušný souhlas, avšak může být oprávněna, nebo dokonce povinna, tytéž osobní údaje nadále zpracovávat k účelům jiným.
9.1.7. Právo vznést námitku: Jsou-li zpracovávány osobní údaje klienta pro účely oprávněných zájmů Společnosti, je klient oprávněn vznést proti takovému zpracování námitku. V takovém případě musí Společnost prokázat oprávněné zájmy takového zpracování, jinak zpracování osobních údajů ukončí. Jde-li o aktivity spojené s přímým marketingem, Společnost bez dalšího bez zbytečného odkladu ukončí takové zpracování osobních údajů klienta a tyto již dále nebudou pro tento účel zpracovávány. Námitku lze vznést také proti zpracování osobních údajů formou profilování, vč. profilování za účelem přímého marketingu.
9.1.8. Právo nebýt předmětem automatizovaného individuálního rozhodování: Klient má právo nebýt předmětem rozhodnutí založeného výhradně na automatizovaném zpracování, včetně profilování, pokud mají tyto postupy profilování pro něho právní účinky anebo se ho obdobným způsobem významně dotýkají. Toto se však neuplatní v případě, že takové zpracování osobních údajů je nezbytné pro uzavření smlouvy, plnění smlouvy mezi klientem a Společností, anebo v případě, že zpracování bylo provedeno dle zvláštního předpisu anebo mezinárodní smlouvy, kterou je Česká republika vázaná, anebo jestli klient k tomuto zpracování udělil výslovný souhlas.
9.1.8. Právo podat stížnost: Klient se může obrátit se stížností na dozorový orgán, pokud se domnívá, že zpracováním jeho osobních údajů dochází k porušení příslušných právních předpisů. Dozorovým orgánem je Úřad pro ochranu osobních údajů, www.uoou.cz, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7.
9.1.9. Výše uvedená práva, stejně jako stížnosti, mohou klienti uplatnit písemně s úředně ověřeným podpisem na adrese sídla nebo provozovny Společnosti či e-mailem na restaurace@harenda.cz. Společnost informuje klienta o vyřízení jeho stížnosti nebo žádosti nejpozději do jednoho měsíce od doručení žádosti. V některých případech může být tato lhůta prodloužena, o tom bude klient vyrozuměn. Pokud není možné žádosti klienta vyhovět, Společnost jej o této skutečnosti a jejích důvodech vyrozumí, a klienta poučí o jeho dalších právech (právo na podání stížnosti a na soudní ochranu).
9.2. Společnost je oprávněna tyto Pravidla měnit. Změny v těchto Pravidlech nabývají účinnosti okamžikem zveřejnění jejich aktualizované verze na webových stránkách. Bude-li klient používat webové stránky po provedení aktualizací, bude to chápáno jako jeho souhlas s aktualizovanou verzí Pravidel.
-
Ustanovení týkající se uchazečů o zaměstnání
Odesláním životopisu Společnosti uchazeč o zaměstnání uděluje Společnosti souhlas s uchováváním a dalším zpracováním osobních údajů obsažených v tomto životopisu za účelem účasti v současných i budoucích výběrových řízeních na obsazení volné pracovní pozice, a to na dobu 1 roku. Udělený souhlas může uchazeč kdykoliv jednostranně odvolat prohlášením adresovaným Společnosti. Společnost informuje uchazeče, že bude zpracovávat uchazečovy osobní údaje v rozsahu uvedeném v zaslaném životopisu výhradně za účelem výběru zaměstnance ve výběrovém řízení, tak aby nemohlo dojít k neoprávněnému přístupu těmto k údajům, jakož i k jejich jinému zneužití. Tyto údaje mohou být použity pro jiné účely nebo poskytnuty jiné osobě pouze s výslovným souhlasem uchazeče, kromě výjimek stanovených v právních předpisech. Pro uchovávání a zpracování osobních údajů platí přiměřeně ustanovení těchto zásad.
11. Rozhraní s webovými stránkami a službami třetích stran
Webové stránky a aplikace Společnosti mohou obsahovat odkazy, reference a obsah z jiných webových stránek a služeb, nad nimiž Společnost nemá žádnou kontrolu. Společnost upozorňuje, že nad takovými webovými stránkami a službami nemá žádnou kontrolu a že se na ně nevztahují Pravidla ochrany osobních údajů a používání souborů cookie.
Za žádné problémy vzniklé v souvislosti s používáním údajů klienta neponese Společnost odpovědnost a nabádá klienty, aby se vždy seznámili se zásadami ochrany osobních údajů a používání souborů cookie a s podmínkami používání na každé webové stránce a službě, které navštíví nebo použije prostřednictvím odkazu nebo propojených rozhraní.
